Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2008 20:55 - Магическите гъби
Автор: kennsilver Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8662 Коментари: 13 Гласове:
1

Последна промяна: 15.04.2009 10:07


Здравейте, скоро имах едно невероятно психеделично преживяване предизвикано от така наречените магически гъби.Реших, че имам нужда да го споделя с хората и затова пиша този текст в момента. Ще започна историята от далече, за да не изглежда всичко много повърхностно.И така...
Преди около 3 месеца ми дадоха 30 гъби от вида Psilocybe semilanceata. До този момент от халюциногените бях опитвал единствено сушени листа от Salvia Divinorium, но преживяването ми с тях не беше каквото очаквах. Ефекта от Салвията трае около 10 минути, а доколкото бях запознат, този от гъбите трае часове и затова смятах да ги взема в най-удобния за мен момент.Този момент изискваше необходими условия и те са: Да няма никои вкъщи, да имам цял ден на разположение и всичко необходимо за пътуването. Затова когато ми ги дадоха ги прибрах докато не настъпи този момент. Да обаче не се очертаваше скоро да се изпълнят тези условия, а гъбите си губят силата с всеки изминал месец. Това ме накара да си купя пчелен мед и да използвам един от най-древните методи за консервиране на гъби. Поставят се в 100% пчелен мед и така се запазват неограничен период от време. С времето меда трябва да посинее от гъбите и се получава така наречения "син мед". (Моя така и не посиня %) ).Така вече бях спокоен за моите гъбки, че няма да си изгубят силата в очакване на подходящия момент. И ето, че един ден този момент настъпи. Не бяха изпълнени всички условия. Т.е. не беше изпълнено само едно от условията, а именно това, че майка ми беше вкъщи. Обаче бях твърдо решен да взема гъбите в този ден. И почти нямаше как да си променя решението. Идеята да ги взема ме сполетя около 8 ч. вечерта и затова когато се прибрах категорично отказах да ям, защото се взимат на празен стомах. В противен случай има опасност да се получи стомашен дискомфорт и така може да има лошо пътуване, а аз никак неисках това да се случи. Момента настъпи около 11ч вечерта. Приготвих си всичко необходимо. 1л. вода, нещо сладко за ядене, плейлист с необходимата музика(избрах няколко вида транс ,от които: Shiva Chandra и Cell), свих си и една марихуана, защото знам, че е добре да имаш такава когато взимаш гъби. И така около 11:05 аз изядох всичките 30 гъби (за този сорт това е средна доза). Първите впечатления получих около 5 минути след приемането а те се изразяваха в странното чувство, че несъм в нормално състояние. Но нищо особено. Това усещане го имах в близките 30 минути. От там нататък се засили ефекта и на 40-тата минута вече получих и първите визуални аномалии. Те се изразяваха в това, че погледа ми неможеше да се фокусира правилно и това което виждах по екрана на монитора ми беше деформирано. Ефекта беше подобен на намокрена хартия с вода. Малко по-късно пред очите ми се появи един символ, може би резултат от нарушената работа на ретината ми. Този ефект е същия както когато погледнете към някакъв силен източник на светлина и си затворите очите. С тази разлика, че символа го виждах в продължение на 1 час. Дотука нищо кой знае какво, Тези симптоми продължиха около час и полвина след приема и от там нататък започнаха да отслабват. Точно в този момент усещах тялото си доста по-олекнало от обикновено и някак си изтръпнало. Реших, че това е момента в който трябва да изпуша и марихуаната. Тази която си бях приготвил не беше много силна, но в комбинация с гъбите се получи доста добър ефект. Първото нещо което ми се прииска да направя, беше да ям. Станах и отидох до кухнята. Повярвайте ми храната ми се стори като най-вкусната която бях ял от много време насам. Всяка част от тялото ми очакваше с нетърпение следващата хапка. Наядох се доста добре и се върнах обратно в моята стая. Вече беше около 1:30ч и сметнах, че е време да си лягам. Това и направих, обаче 5 минути след като си легнах получих приятна изненада. Пред очите ми се разгърна един изпълнен с форми и цветове свят. Формите бяха толкова много и разнообразни, че човек неможе да обърне внимание на всички. Повечето от тях бяха подобни на китайски архитектурен стил, но всеки детайл беше много ясно очертан и всичко беше някак си перфектно. Цветовете най разнообразни. Започваш да се вглеждаш в някоя форма и забелязваш още много форми в нея. И така навлизаш все по-дълбоко и тази форма преминава в някаква друга, нямаща нищо общо с предната, но не по-малко красива. Състоянието в което бях неможе да се нарече сън. По скоро беше като полузаспало състояние, защото знаех, че не спя. Осъзнавах всичко и знаех от какво се причинява това. Даже в един момент станах нарочно, за да си пусна музика. Така придадох друга насоченост на формите. В това състояние имаш чувството, че си контролираш съня. Можеш да променяш формите можеш да си задаваш въпроси, на които автоматично се получава отговора. Можеш да преценяш хората в това състояние, защото в един кратък момент изплува много информация за човека за който си мислиш и така можеш да свържеш всичко с неговото поведение. В този момент ми се искаше да съм художник, за да мога да изобразя поне 1% от това което видях. Темите и картините които изплуват в съзнанието на човек са толкова много, че няма как да си спомниш след това всички. Помниш само тези над които си се замислил или си се "вгледал" в тях. В този момент получаваш друга представа за себе си и света. На мен лично ми се искаше да покажа това което виждам на моите познати, но това естествено няма как да стане. Искаше ми се също да остана в това състояние още много време, защото беше прекалено хубаво за разлика от обикновения сън. В един момент неусетно съм потънал в по-дълбок сън и се събудих значително рано на следващия ден. Нямах никакво странно чувство, освен приятното впечатление от пътуването. Смятам, че който има желание да опита магически гъби не трябва да се притеснява от това, че може да се пристрасти. Единственото от което може да се притеснявате е да не вземате несигурни гъби. Винаги трябва да знаете какво вземате, за да не се получат нежелани ефекти и недай си боже натравяне. Този сорт който ми дадоха, няма отровни двойници, така че аз нямаше от както да се притеснявам.В момента не чувствам никаква зависимост и мисля, че всичко си струваше. ...И да, бих опитал пак някой ден.




Гласувай:
1




1. анонимен - съвет
09.02.2008 23:19
Приятелю,

Откажи се от гъбите и другите наркотици, ако не искаш да загинеш - и физически, и духовно. Имай вяра в Бога и в себе си, намери си занимания, помагай на някого. Успех!

Павел
http://pavel.bloghub.org/

цитирай
2. анонимен - Приятелю,
10.02.2008 13:10
Откайи се от Бога, иначе е напълно възможно да се превърнеш в един от тия заслепени богомолци, които нямат реален поглед върху това, което става около тях.
цитирай
3. анонимен - kakva zavisimost ot gybite ? to nqma ...
11.02.2008 05:40
kakva zavisimost ot gybite ? to nqma takava.
prodyljavai da vzema6 - gybite sa 4udo na prirodata
цитирай
4. анонимен - 7a8o
27.02.2008 00:08
brat ae dai da mi svur6i6 raota za gubi
che im svur6i sezona az nqmam ot de da zema
цитирай
5. анонимен - Skype RedSeptember - tursq gubki =]
27.02.2008 00:09
Skype RedSeptember - tursq gubki =]
цитирай
6. анонимен - viki drum`n`bassova :)
27.04.2008 18:15
bratleta ako otidete kam etropole ili nqkade do qzovij ili po polqnkite zabutanite...c(: (bez vito6a) mojete da si namerite stiga da imate i kolica...az sa 6e hoa do etropole i ako ima 6e nabere qkata rauta i 6e pi6a v saita.....:))) a tfa za vqrata v boga kadet go pi6e6e po-gore 6e kaja-awe hora nie vqrata si q imame...v koi vqrvame i kfo si praime si e na6a rauta seki izbira sam patq si....az mislq 4e sme ot horata izbrali pravilniq sa nas....narkoticite ni pre4at po fizi4eski na4in ne i po psihi4eski ili ne6to podobno ade lek film na vsi4ki...:)
цитирай
7. анонимен - :)
13.10.2009 14:47
Горещо препоръчвам на всички да си хапват гъбките сред природата от където са и те самите.Защото те не са някаква дрога,а философия и ако гледате на тях по този начин ще си подредите мислите и проблемите.А това което ще видите и усетите сред природата не само,че никога няма да забравите,а ще ви свърже с нея за винаги.
цитирай
8. анонимен - :)
29.06.2010 13:40
tva poslednoto mi haresa mn , br pi4 i e mn vqrno :) nqma prestrastqvane az da vi kaja vsi4ko e na psixi4eska osnova H F
цитирай
9. анонимен - mushrooms
07.01.2011 19:47
Супер трипче си си направил.Не го мисли,едва ли можеш да се зарибиш към гъбите,най-много да те наболява черния дроб,ако предобриш :))И аз смятам,че гъби трябва да се хапват на зелено,на широко,за да почувстваш пълното им въздействие...много е ...хипарско :))))
цитирай
10. анонимен - bitcoin
18.09.2011 20:36
okj6b8i ixo4985 ca6t4xn dviaqok vcj6lpg.
цитирай
11. анонимен - tjrje
04.10.2011 11:18
spestete si glupostite za boga, a gubite sa veliki samo 4e ne6to e mnogo trudno da se namerqt v bulgariq
цитирай
12. анонимен - Magic Mushrooms
23.05.2012 05:09
skype :marto6269 I az tursq gubki v Sofia :)
цитирай
13. slick - Има ли още някой тук?
18.12.2013 01:04
Брат трябва да кажеш къде около Етрополе има! Ако някой знае да пише на скайп jordan.d.bg2 моля!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kennsilver
Категория: Лични дневници
Прочетен: 23253
Постинги: 1
Коментари: 13
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031